DORADZTWO

DLA APTEK I SIECI APTECZNYCH, GRUP ZAKUPOWYCH, DYSTRYBUTORÓW FARMACEUTYCZNYCH…

Nasze działania koncentrują się na podnoszeniu marżowości apteki
Badamy efektywność oferowanego asortymentu i ekspozycji aptecznych
Przedstawiamy rozwiązania pozwalające jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania Państwa pacjentów
  • PRZEPROWADZENIE PEŁNEGO PROCESU ZARZĄDZANIA KATEGORIĄ (CATEGORY MANAGEMENT)
    Przeprowadzimy pełen proces zarządzania kategorią
    Otrzymają Państwo od nas całą paletę strategicznych i taktycznych rozwiązań wskazujących gdzie w poszczególnych kategoriach leży największy potencjał…
    Dawno już skończyły się czasy „ekspozycji i wystawki” – czas na ucieczkę do przodu!
  • OPTYMALIZACJA ASORTYMENTU
    Przeprowadzimy szczegółową analizę asortymentu oferowanego w aptece/sieci wraz z oceną jego efektywności oraz przygotowaniem rekomendacji m.in. obejmujących:
    – podział asortymentu na poszczególne kategorie i segmenty
    – wprowadzenie do oferty produktów odpowiadających za wzrost sprzedaży w poszczególnych kategoriach
    – wycofanie produktów, które są niepotrzebnym obciążeniem dla apteki…
  • WZMOCNIENIE UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH FARMACEUTY
    Pracujemy z farmaceutami w aptece, czyli w ich naturalnym środowisku pracy…
    Pomagamy farmaceutom wzmacniać umiejętności aktywnej pracy z pacjentem (mówienia językiem korzyści, odkrywania potrzeb i zwiększania koszyka zakupowego, budowania lojalności wśród klientów, etc.) oraz radzenia sobie w trudnych i konfliktowych sytuacjach z pacjentem…
    Każdy z farmaceutów pracuje indywidualnie z trenerem, dzięki czemu wzmacnia swoje umiejętności w obszarach, w których nie radził sobie do tej pory…
  • WARSZTAT MERCHANDISINGOWY W APTECE
    Wspólna praca z doświadczonym konsultantem, której celem jest budowa w aptece możliwie najlepszych ekspozycji w poszczególnych kategoriach produktowych w celu zwiększenia rentowności apteki i zmniejszenia kosztów zapasu…
  • NOWOCZESNA STRATEGIA EKSPOZYCYJNA W APTECE
    Znalezienie m.in. odpowiedzi na pytania:
    Jak mogę wykorzystać siłę poszczególnych marek w kategorii by pacjenci szybciej i łatwiej mogli znaleźć swoje produkty?
    Jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego oraz wartość marży?